Reklamationer og returneringer

 

Opret reklamation og serviceanmodning

Her opretter du som installatør en reklamation efter mistanke om produktfejl. Produktet skal altid reklameres til Skårebos tekniske support, før fejlfinding eller andre tiltag udføres af elinstallatøren.

OBS!
Fejlfinding, tiltag og reparationer, der udføres for at afhjælpe fejl, bliver kun erstattet, hvis de på forhånd er aftalt og godkendt af Skårebos Tekniske Support.
Kontakt derfor altid Skårebos Tekniske Support ved mistanke om produktfejl, før nogen andre tiltag udføres.

 

Nødvendig information ved reklamation

Ved reklamation skal følgende oplysninger (mindst) gives til Skårebos Tekniske Support:

  • Fejlbeskrivelse i form af tekst og billeder samt bilmodel og hoved- og kredssikringsstørrelse (hvis muligt), samt om der er risiko for flere berørte produkter

  • Serienummer

  • Kontaktoplysninger til Elinstallatør og Slutbruger

  • Adresse for eventuel erstatningslevering

Eventuelt defekt produkt skal sendes retur til Skårebo Energi AB. Skårebo Energi AB sørger for at udlevere fragtbrev ved retur.

For fuldstændige vilkår, download nedenstående pdf:

Betingelser for reklamationer og serviceforhold

 

* Krævede felter

Tak! Vi kontakter dig snarest.

 

Kontaktuppgifter

Skårebo - Teknisk Support

Mail: support@skarebo.se
Telefonnummer: (+46) 10 – 33 33 319
(knappval 3 till teknisk support)